نوشته شده توسط : ezamedaneshjoo.com

عزیزانی که منتظر اعلام شرایط معافیت تحصیلی سال 96 - 95 بوده اند با خواندن این مقاله میتوانند اطلاعات خود را درباره شرایط خدمت جبهه پدر 96 - 95 کامل کنند .

 

اعلام شرایط معافیت تحصیلی سال 96 - 95

 

سن مشمولیت وظیفه عمومی
 تمام افراد ذکور ایرانی که به سن ۱۸ سالگی تمام می رسند از اول ماه تولد که طی آن ماه وارد ۱۹ سالگی می شوند مشمول قانون وظیفه عمومی می گردند .وتاشش ماه فرصت دارند خودرابه سازمان معرفی نمایند.

حداکثر زمان معرفی مشمولانی که قبل از سن مشمولیت فارغ التحصیل ، ترک تحصیل یا اخراج می شوند چه مدت می باشد؟
حداکثر مدت معرفی ایشان ۶ ماه پس از رسیدن به ۱۸ سالگی تمام است .

 آیا دانشجویان انصرافی حق تحصیل مجدد را دارند؟
بلی . مشمولان در طی مدت تحصیل از دیپلم تا دکتری صرفا ۱ بار می توانند از تحصیل انصراف و مجددا با پذیرفته شدن در دانشگاه به شرط :

۱- عدم گذشت بیش از یکسال از تاریخ انصراف (قبل از اعزام به خدمت).

۲- انصراف قبل از اتمام سنوات تحصیلی مصوب بوده باشد یعنی در سنوات ارفاقی نباشد.

۳-انصراف از تحصیل در مقطع ، با اخذ مدرک تحصیلی پایین تر نبوده باشد .(مثلا انصراف از کارشناسی پیوسته با اخذ مدرک کاردانی نباشد، مگر اینکه مدرک اخذ شده در سنوات مجاز تحصیل همان مقطع یعنی مقطع پایین تر به مشمول تعلق گرفته باشد که در این صورت در حکم فارغ التحصیل محسوب شده و ادامه تحصیل وی بلامانع می باشد)

۴- مقطع جدید ،تکراری نباشد.(یعنی قبلا از این مقطع فارغ التحصیل نشده باشد.)

۳- حداکثر زمان معرفی مشمولانی که پس از سن مشمولیت ، فارغ التحصیل، انصراف، ترک تحصیل یا اخراج می شوند چه مدت می باشد؟
  از تاریخ فراغت ، اخراج یا ترک تحصیل یکسال فرصت دارند تا خود را معرفی نمایند.

پس از مطالعه این مقاله چنانچه ابهام یا سوالی در ذهن شما باقی مانده است میتوانید برای پاسخ به تمام سوالات خود با شماره 9099071611 سامانه صدای مشاور نظام وظیفه تماس بگیرید. تماس همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب

 

منبع :

اعلام شرایط معافیت تحصیلی سال 96 - 95



:: برچسب‌ها: اعلام شرایط معافیت تحصیلی سال 96 - 95 ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ezamedaneshjoo.com

 عزیزانی که منتظر اعلام شرایط کسری خدمت جبهه پدر 96 - 95 بوده اند با خواندن این مقاله میتوانند اطلاعات خود را درباره شرایط خدمت جبهه پدر 96 - 95 کامل کنند .

 

شرایط کسری خدمت جبهه پدر در سال 96 - 95

  • به ازاء هر 30 ماه حضور پدر در جبهه، یک فرزند
  • به ازاء هر 25% جانبازی پدر، یک فرزند
  • به ازاء هر 24 ماه آزادگی یک فرزند ذکور از انجام خدمت سربازی معاف میشوند
  • فرزندان رزمندگان با سابقه حضور در جبهه به ازای هرماه حضور، یک ماه کسر خدمت
  • فرزندان آزادگان به ازای هرماه اسارت، یک ماه کسر خدمت
  • فرزندان جانبازان به ازای هر درصد جانبازی یک ماه کسر خدمت.
  • کلیه فرزندان ذکور شهدا و جاویدالاثران (مفقودین) از انجام دوره ضرورت معاف هستند.
  • به ازای هر شهید یا آزاده با حداقل ۲۴ ماه سابقه اسارت یا جانباز با حداقل ۲۵درصد جانبازی یا جاویدالاثر (مفقود) فاقد فرزند ذکور یک نفر از برادران آنها از انجام خدمت دوره ضرورت معاف می‌شوند.

لازم به ذکر است برای دریافت این معافیت نیز هیچ سقفی تعیین نشده است و به عنوان مثال اگر فردی دارای 90 ماه سابقه حضور در جبهه باشد 3 فرزند ذکور وی امکان معافیت از سربازی را خواهند داشت که البته این شرایط به تازگی به تصویب رسیده و در گذشته امکان تصویب نداشت.

در صورتی که جانباز یا شهیدی فاقد فرزند ذکور باشد، یکی از برادرانش نیز میتواند از خدمت سربازی معاف شود.

آن دسته از افرادی که دارای 50% جانبازی یا 60 ماه سابقه جبهه هستند و در گذشته تنها یکی از فرزندان خود را از خدمت سربازی معاف کرده اند میتوانند با مراجعه به سازمان وظیفه عمومی و یا با تماس با شماره 9099071611 نسبت به اخذ معافیت برای دومین فرزند ذکور خود نیز اقدام کنند

تمامی شرایط کسری خدمت جبهه پدر در سال 96 - 95 که در بالا توضیح داده شد دارای تبصره هایی هستند که شما برای آگاهی از آن میتوانید با تماس با شماره 9099071611 سامانه صدای مشاوره نظام وظیفه از این تبصره ها آگاهی یابید

* لازم به ذکر است که امتیازات بند قابل جمع است و در مورد معافیت کسانی که مدت جانبازی یا حضور در جبهه یا مدت آزادگی آنها درحد معافیت یک فرزند آنان نیست، تجمیع سوابق درصد جانبازی، جبهه و مدت آزادگی ممکن است.

 

 

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در موارد زیر روی لینک ها کلیک کنید :

شرایط معافیت کفالت سال 96 - 95

شرایط معافیت تحصیلی سال 96 - 95

شرایط اعزام به خدمت سال 96 - 95

شرایط معاقیت موارد خاص سال 96 - 95

شرایط مجوز خروج از کشور سال 96 - 95

شرایط بخشودگی اضافه خدمت سال 96 - 95

 شرایط معافیت های جدید سال 96 - 95

 

منبع : شرایط کسری خدمت جبهه پدر در سال 96 - 95



:: برچسب‌ها: شرایط کسری خدمت جبهه پدر در سال 96 - 95 ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ezamedaneshjoo.com

 

 

 



:: برچسب‌ها: اخبار تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ezamedaneshjoo.com

دانش آموزان و والدین عزیزی که در انتظار آگاهی یافتن از زمان اعلام نتایج تیزهوشان سال 96 - 97 را  میکشند این مقاله را به دقت مطالعه کنند تا علاوه بر اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 96 - 97، از تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان 96 - 97، چگونگی ثبت اعتراض تیزهوشان، زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم و کلیه اطلاعات مربوط به مدارس تیزهوشان اطلاع یابند.برای اطلاع از زمان اعلام نتایج تیزهوشان سال 96 - 97 میتوانید همچنین با شماره 9099071611 تماس بگیرید.

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان سال 96 - 97

در حال حاضر دانش آموزان عزیز برای اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان سال 96 - 97 میتوانند با مراجعه و پیگیری در سایت اطلاع رسانی تیزهوشان Azmoon.medu.ir   و یا اینکه در همین سایت منتظر پست اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 96 - 97 باشند و اگر چنین پیگیری برای دوستان عزیز مقدور نیست،  میتوانند با شماره 9099071611 تماس بگیریند و از قبولی خود در آزمون تیزهوشان سال 96 - 97 آگاه شوند.

 

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ، نهم به دهم

با توجه به تاریخهای برگزاری امتحانات تیزهوشان و نمونه دولتی میتوانم به اطلاع دوستان عزیزم برسانم که معمولا زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم ، حدودا یک هفته پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی میباشد.
البته از آنجایی که قبولی در مدارس تیزهوشان امری بسیار حساس برای شما عزیزان میباشد پیشنهاد خوب این است که برای اطلاع از قبولی خود از امروز در همین سایت پیگیر باشید و یا با تماس با شماره 9099071611 از تاریخ دقیق و نحوه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم اطلاع یابید.

 * دوستان عزیز لازم است یک نکته را اینجا یادآوری کنیم و آن این است که برای اطلاع از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان خود تنها به سایت Azmoon.medu.ir مراجعه نمایید و به سایت هایی مانند سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی ، سایت ثبت نام مدرسه فرزانگان ، سایت ثبت نام مدرسه علامه حلی ، سایت ثبت نام مدارس شاهد و ... مطلقا مراجعه نکنید زیرا نتایج مدارس تیزهوشان تنها در سایت فوق و در همین سایت سامانه صدای مشاور تحصیلی اعلام خواهد شد.

 

راهنمای دریافت کارنامه آزمون تیزهوشان 96 - 97

در این بخش به منظور کمک به والدین عزیز برای سهولت در دریافت کارنامه آزمون تیزهوشان 96 - 97 راهنمای کلی قرار داده ایم تا خودشان بتوانند به راحتی کارنامه آزمون تیزهوشان سال 96 - 97 دانش آموز خود را دریافت کنند و مشکلی از بابت دریافت کارنامه آزمون تیزهوشان 96 - 97 نداشته باشند. در مرحله اول کافیست که با شماره 9099071611 تماس بگیرند و نام و نام خانوادگی دانش آموز خود را اعلام کنند و منتظر دریافت تراز قبولی تیزهوشان 96 - 97 و دریافت کارنامه آزمون تیزهوشان 96 - 97 دانش آموز خود باشند. و یا اینکه در موعد مقرر شده اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 96 - 97 با مراجعه به همین سایت از کارنامه آزمون تیزهوشان 96 - 97 و همچنین تراز آزمون تیزهوشان 96 - 97 دانش آموز خود اطلاع یابند.

 

اعتراض آزمون تیزهوشان 96 - 97 | زمان اعلام نتایج اعتراض آزمون تیزهوشان 96 - 97

 برای اعتراض آزمون تیزهوشان 96 - 97 پس از برگزاری آزمون تیزهوشان 96 - 97 والدین و دانش آموزان عزیز چنانچه تمایل به اعتراض به پاسخ آزمون تیزهوشان و اعتراض به تراز و رتبه دانش آموز خود دارید، باید اعتراض خود را در سامانه ثبت کنید و چنانچه از موعد مقرر ثبت اعتراضات فاصله بگیرید ، اعتراض شما وارد نیست و به آن رسیدگی نمیشود.بنابراین اعتراض خود را باید به موقع و در زمان تعیین شده ثبت کنید.دانش آموزان و والدینی که نسبت به آزمون دانش آموز خود اعتراض دارند برای آگاهی از نحوه ثبت اعتراض  و شرایط ثبت اعتراض و زمان ثبت اعتراض میتوانند با شماره 9099071611 تماس بگیرید.

 

منبع : زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان سال 96 - 97



:: برچسب‌ها: زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان سال 96 - 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ezamedaneshjoo.com

یکی از مهم ترین اخبار آموزشی چند روز آینده اردیبهشت ماه 96  تمدید زمان ثبت نام نمونه دولتی تهران میباشد.

 تمدید زمان ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی شهر تهران به دانش آموزان عزیز کمک میکند که عزیزانی که در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی ثبت نام کرده اند ، ولی ثبت نام آنها اشتباه انجام شده و یا خللی در وارد کردن اطلاعات آنها ایجاد شده است فرصتی میدهد تا با وارد شدن به سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی، نسبت به ویرایش اطلاعاتشان اقدامات لازمه را انجام دهند و اطلاعات خود را تصحیح کنند.

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام مجدد در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی تهران با شماره 9099071611 تماس بگیرید.

 

طبق آخرین آمار از سایت مدارس نمونه دولتی زمان ثبت نام مجدد آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی تهران از 23 اردییهشت ماه آغاز میشود و تا 27 اردیبهشت ماه فرصت باقیست.البته این تاریخ اعلام شده کاملا حدودی میباشد و برای اطلاع از تاریخ دقیق میتوانید این سایت تا را دو روز آینده دنبال کنید و یا اینکه یا شماره 9099071611 تماس بگیرید.

 

 تمدید زمان ثبت نام نمونه دولتی تهران

تمدید زمان ثبت نام نمونه دولتی تهران به عزیزانی که تا امروز از ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی عقب افتاده اند و از ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی تهران جا مانده اند این امکان را میدهد که نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند . هم چنین در زمان تمدید ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی تهران دوستان عزیز میتوانند اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کنند.

 

راهنمای ثبت نام مجدد در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی شهر تهران

عزیزانی که نیاز یه راهنمای ثبت نام مجدد در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی شهر تهران دارند باید
برای ثبت نام مجدد در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی شهر تهران میتوانید با شماره 9099071611 تماس بگیرید و اطلاعات شخصی دانش آموزی خود را اعلام نمایید و ثبت نام خود را به صورت رایگان انجام دهید.

 

راهنمای ویرایش اطلاعات نمونه دولتی تهران

برای ویرایش اطلاعات خود میتوانید با سامانه صدای مشاور تحصیلی با شماره 9099071611 تماس بگیرید و اطلاعات خود را ویرایش کنید.

 

منبع :  تمدید زمان ثبت نام نمونه دولتی تهران



:: برچسب‌ها: تمدید زمان ثبت نام نمونه دولتی تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ezamedaneshjoo.com
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 13 14 15 16 17 ... 18 صفحه بعد